Why Love Nature
Your customers just learned what services you offer. Tell them why they should work with you or your team, for example you could highlight your experience and positive client reviews.
The badges illustrate this. We also focus on key benefits they will get while using our services, namely quick turnaround times and dedicated support. You could also use them to show awards you won for your best work.
8 Years Experience
5 Star Rating
Quick Turnaround
Dedicated Support
Co je COSA Service Framework
COSA Service Framework je balík služeb, který představují standardizované činnosti a výstupy architektů při realizaci rozsáhlých ICT projektů u zákazníka.
Co COSA nabízí zákazníkovi
- Efektivní pokrytí architektonických činností: Zajištění všech klíčových výstupů a aktivit architektonického týmu v rámci projektu.
- Hodnocení výchozího stavu: Posouzení stávajícího designu, plánu a odhadů realizace podle konkrétní situace.
- Dlouhodobá kontrola nad projektem: Definice metrik pro automatizované sledování stavu vývoje projektu.
- Integrace architektury do projektového managementu: Zajištění provázanosti architektonických aktivit s projektovým řízením.
- Řízení architektonického týmu: Kompletní podpora při řízení velkých architektonických týmů na rozsáhlých projektech.
- Expertní služby: Zkušenosti z oblasti Enterprise architektury, datového managementu, integrací, strategického plánování a ICT technologií.
- Vlastní metodiky: Unikátní metodické postupy pro zajištění business analýz a návrhů frontend systémů.
- Eliminace rizik: Identifikace a řízení všech podstatných rizik velkých ICT projektů.
- Zajištění know-how: Garance trvalého vlastnictví klíčového know-how u zákazníka.
Čím se COSA SF odlišuje a co je hlavní přidaná hodnota
- Kompletní převzetí zodpovědnosti za architekturu: Možnost převzít plnou zodpovědnost za architekturu budoucího řešení.
- Efektivita: Postupy a výstupy v rámci COSA SF jsou postaveny na standardech, osvědčených nástrojích a předpřipravených částech řešení.
- Expertiza v klíčových sektorech: Finanční sektor, bankovnictví, telekomunikace (TELCO) a státní správa.
- Provázanost na zadavatele a týmy: Činnosti a výstupy související s budoucím řešením jsou koordinovány a schvalovány s investorem/zadavatelem a publikovány do delivery týmy.
- Detailní reporting: COSA SF obsahuje propracovaný systém reportingu pro přehledné sledování stavu projektu investorem.
Kde lze COSA SF uplatnit
COSA SF je dlouhodobě propracovaný balík architektonických služeb, které pokrývají většinu exitujících situací při vzniku i realizaci ICT projektu. Použití se liší také podle rozměru projektu. Od středního až po velmi rozsáhlé. Typicky se jedná o:
- Velké rozvojové ICT projekty
- Digitalizaci procesů organizace
- Akvizice nebo rozdělní organizace
- Technologické transformační ICT programy
Kromě uvedeného nabízíme rovněž podporu v oblasti přípravy takových projektů na úrovni konsolidovaného zpracování projektového záměru, a to včetně kvalifikovaných odhadů proveditelnosti, časování a nákladů
Jaká je forma spolupráce
Je založena na postupném získávání důvěry a vzájemném ověření očekávání.
Obecně nabízíme tento postup:
- Seznámení s potřebami zákazníka: Úvodní schůzka pro pochopení potřeb a situace.
- Prezentace možností řešení a spolupráce: Jednorázové setkání, kde představíme možnosti a způsob zapojení do projektu.
- Vyhodnocení existujícího stavu: Detailní analýza současné situace a definice dalších kroků, výstupů a metodologie.
- Účast na realizaci projektu: Aktivní zapojení do realizace s možností přizpůsobení našich metod vašim potřebám.